jeanettemoback

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

mycket snack runt om ^^ Kyssar till .......

Av Jeanette Moback - 4 maj 2012 18:56

börja morgonen att försova oss, kasta mig upp så jag trodde hjärtat skulle stanna.Frullen fram sen på med kaffe, fick iväg kottarna.Satte mig lugnt & pusta ut & tog en klunk kaffe,trodde jag skulle bränna sönder halsen.vet inte hur jag lyckades göra så grymt stark ÄCKLIGT kaffe :D bara sätta på nytt, sen vart det mycket snack på en liten verkstad ^^ men kul att min familj kan vara sååå intressant att prata om, gör mig inget.bara kul att se hur många som inte har egna liv eller kanske har det.Men måste vara grymt tråkigt isf xD Men kör på, jag mår bra nu & mina barn oxå det är absolut det viktigaste. Sen längtar vi till att hämta SANDY <3 Idag vart det en rolig resa med familjen ut till Mälarvik där Felicia hade klassdag,så det vart massor av bus som jag dock älskar ;) sen tipspromenad men Felicia & jag hade 1 fel,grrrr.det var bara massor av frågor om olika stjärnor & austronauter :D jag e inte så hajj hajj på det. Men visst 1 fel av 10 är godkänt eller hur då?? ;) sen hem iaf & kasta igång käk & hipp hoppa lite med alla kidzen som kom & skulle leka ;) Jag älskar att stoja med dom hahahaa.Fast Felicia skäms nog lite hahhaa. Sen fixa frillerna på Kjelle*Svärsonen* & Belle, som jag sen körde iväg på fest.Så nu ska jag bara sitta & glo tills dom ska hem eller så blir det utgång för dom.Vem vet när det gäller den ligan xD Själv är jag så ordentlig så jag väntar med mina kalla tills sängfösaren :D Nej nu blir det GOTT kaffe & soffan en tag.Längtar så vrålmycket tills i morgon, då ska vi åka & hälsa på LENAAAAA <3 Fast först väcka liv i Kjelle men Kastrull lock hade jag tänkt mig ,hoppas han har en jäkla knallbang i skallen ASGARV. Sen ner till Smedgaraget med han & mecka med Rasmus Broberg Speedwaycykel, som han är mekaniker åt:D jag ska njuta i fulla drag ;) Så hoppas på ett vackert väder & få fika med den goaste bruttan som lärt mig mycket inom travsporten :) Hej Hopp & Puss & Peace.. hoppas ni får en grymt kul helg <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Moback - 23 maj 2012 08:16

Har varit några hysteriska dagar nu, helt plötsligt står min dotter utan stallplats pga familjeförhållande i stallet. & nu har vi skrivit kontrakt & skickat iväg.Precis allt är klart skönt,trodde (VI) nej på fredag kommer Nathalies lyckodag(skulle bl...

Av Jeanette Moback - 16 maj 2012 09:08


Det stora samtalsämnet här hemma just nu är Speedway & Hästar. ilken blandning alltså. Ja Charlies cykel är klar för körning fick vi besked om igår av hans mekaniker :D så det vart illvrål från Charlie så klart, ut 6 köra(tar det positivt) fast som m...

Av Jeanette Moback - 15 maj 2012 14:21

Felicia rider på lilla Penny & Jossan går med ;)   Felicia får lite hjälp av storasyster NathalieFelicia tyckte det var jätte kul ;) Fast Penny var lite liten men sååå söt :)    Jossan börjar ta slut på stakars Penny ;)     Nu vill inte Penny ...

Av Jeanette Moback - 14 maj 2012 10:00

Ja som mamma & höra dom orden från sin 7åriga son, gör ont i kroppen. Det är dock inget värre som hänt än att han var & träna speedway på sin speedwayskola & oturligt nog så fick han gashäng (cykeln bara rusar)men han var iskall ändå & försöka dra ut...

Av Jeanette Moback - 11 maj 2012 14:23

Känns så gött att människor vågar komma ut med det & jag är så jädrans stolt över alla mina vänner som står på sig.  Jag kan säga att det finns inget bättre att ha en Bögbästa kompis.Vi kan kolla kläder ihop,olika hudvårdsprodukter,sitta & snacka o...

Presentation


Hejsan.
Mitt namn är Jeanette, är ensamstående mamma till 5 barn. Vi har 5st katter & ett marsvin, ridning står på schemat oxå :) I min blogg får ni läsa om min & barnens vardag & vad som händer runt omkring ex; från tvättstugan till speedwaybanan, från

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards