jeanettemoback

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Jeanette Moback - 6 maj 2012 22:42

måste bara skriva i kärlekens färger ;) skjukt kul helg :D

fredags var det sådär,var chaffis till Kjelle & Belle hm ja & sluta med att hämta dom på akuten ;) Lördag vart en grym dag. Då var jag,Nattis,Felicia & Charlie & hälsa på Lena <3 & fick se alla ca 30 tal hästar dom har nu. Vart så grymt taggad att komma tillbaka till travlivet igen, Peter, Lenas man kom till stallet & körde en av deras travare (Y) Kan säga att mycket har hänt sen jag vart sjuk & var tvungen att kasta in handduken.Men nu känner jag mig starkare än någonsin. Livet med trav är ett speciellt liv eller rättare sagt livet med hästar finns det inga ord att beskriva. Tillbaka till Lena nu hahahaa, hon var sig lik, fullt upp hela tiden :) det går i 110% så fattar inte igentligen hur hon orkar plus att hon har ett heltidsjobb oxå.Hon är grymkvinna,fast det är hela denna familj <3<3<3 .

Så den 15 maj  blir det Sundbyholm igen ;) Längtar massor. Ja sen efter vi hade varit hos Lena så åkte vi till gamla svärmor Nattis & Sebbans farmor ;) Oj det var oxå länge sen vi sågs, hon vart så otroligt glad när vi kom. Vi tog oss en promenad & prata om allt.Sen vart det fika & ännu mera prat. kan säga att jag tror inte att jag har pratat så mycket på bra länge ;) men så kul det var. sen när vi kom hem.Var Våra gamla grannar på besök, så Felicia hade Meliza  som sov över hos henne i sitt rum & Charlie & Denize skulle sova i Chalies rum men vart dock för varmt, så dom hamna hos mig (Tur att jag har grymt STOR säng) men mysigt var det. På morgonen, var det som en jätte familj igen.Fast Nattis orka inte äta frulle med oss,fick nog upp henne vid halv tolv, med orden - VI ska anart iväg till SPEEDWYN.Då vakna hon :D Kjelle meckade åt Rasmus Broberg ;) En duktig ung kille, som kommer komma långt.& det roliga är att jag har varit med & följt den killen sen han börja på 80cc, då känns det lite extra, sen har man stöttat honom extra mycket & hjälpt om han velat träna själv någon gång på 80. Men nu gäller det 500cc så han är ju dock inte liten längre,skulle jag säga det åt honom skulle jag nog få skäll av honom*Fniss* (Y) Men Smederna mötta Nässjö & det vart seger för Smederna ;) Känns lite konstigt ändå när man har jobbat med killarna i båda lagen så det vart att jag satt & klappa åt båda lagen ett tag. Vissa titta konstigt på mig, men det bjuder jag på. Jag är bara mig själv & livet ska dock vara kul.För kort för att reta sig på vad andra tycker & tänker. Så denna helg & säkert hela denna vecka har jag fått tänkt om & funderat på mycket. Upprensning i skallen är dock nyttigt, testa själva :D ja just det.Tänk inte precis som du tänker nu-Det behöver inte jag.JO för det behöver ALLA  ;) Känns som om mitt liv har fått en spark framot Jihooo. & även min dotter Nathalie oxå ;) I morgon är det en ny vecka nya ideer & planer. Börjar med att följa med Charlie till skolan & busa med alla barnen & även kolla så Nattis sköter sig :P närå det gör hon ;) Sen blir det hem, byta om till stallkläder & felicia ska rida på en ny häst spännande.Sen efter det hem,byta ut stallet till Speedwaysaker & ner till motorstadion då ska Charlie träna :P Så nu ska jag sluta för nu ska jag lägga upp kort, sen sängen Ha det bäst & ta vara på vänskapen & kärleken.Men glöm inte att leva ;) Puss & Hej Kärlek till alla.PEACE 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan.
Mitt namn är Jeanette, är ensamstående mamma till 5 barn. Vi har 5st katter & ett marsvin, ridning står på schemat oxå :) I min blogg får ni läsa om min & barnens vardag & vad som händer runt omkring ex; från tvättstugan till speedwaybanan, från

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards