jeanettemoback

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Jeanette Moback - 2 maj 2012 12:07

Charlies första dag på Smedernas Speedwayskola ;)


Här står Charlie & kollar in dom andra killarna,efter han hade kört några gånger.& var så jätte nöjd & bara ville köra MEEEER :D
   

Dax att köra igen.Bästa dagen för honom på läääänge ;)

 

Här är Ricki körklar för att åka ut på banan & Bosse i action som alltid ;)
 

Charlie hitta en fjäril(mal) eller vad det nu är.Men otroligt fin var den:)
 
1 Maj vart det första badet ;)  kallt var det, men otroligt härligt väder.Felicia & Charlie börja lugnt med att värma upp först ;)  <3<3

 

Här tog Kjelle tag i Charlie & doppa tårna ;)
 

Charlie gör ett eget försök ;)

 

okej en bit till längre ner.
 

Ännu längrrrre ;D

 

Charlie vart mutad,doppa dig så får du en glass & 30:- :D


 

Kaaaaallllllt 
 
YEEEES jag fixa det tjöt Charlie hahahaa

 



 

Nackdelen att bada med kläder på sig hahahaa
 

Dumma t-shirt jobbigt värre 
 

& där försvann T-shirten för gott!
 
Belinda sitter & spår mig i sanden hahahaa
   -
Belle njuter av solen
 
en dag hos mamma, när vi kolla upp alla hästsaker, så börja mamma & Nattis testa alla möjliga glasögon hahahaa
 
SCHNYYYGGGT NOOT *Fniss*
 
Bästa kortet xD
 
Coooling :P
  

Mamma i nya solbrillorna ;) 
 
Införskaffat nya stallskor till mig & Nattis,behövligt med stålhätta ibland :P
 

Här är kattisarnas nya kloställning suddig bild synd 
 

Måste avsluta med Nattis Coolingstile ;) hahahaa,så söt <3<3<3
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan.
Mitt namn är Jeanette, är ensamstående mamma till 5 barn. Vi har 5st katter & ett marsvin, ridning står på schemat oxå :) I min blogg får ni läsa om min & barnens vardag & vad som händer runt omkring ex; från tvättstugan till speedwaybanan, från

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards