jeanettemoback

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Jeanette Moback - 9 maj 2012 08:44

usch så trött jag är idag, har även två barn hemma pga pollen Charlie & Nathalie.Så måste säga tack & lov att det regnar.Fast dock synd om dom som har speedway matcher ikväll. Så hoppas det kan dela upp sig (Y) jag tänkte lägga mig en stund igen för natten var mindre sömn & mer vaken. Men satt mig & drömde mig bort om vad jag ska hitta på i sommar, tänkte ändra lite på livs stilen som varit dom 6 sista åren BARA SPEEDWAY. Men har inte det kvar, ja förutom att Charlie kör. I sommar ska det bli en inpulsiv sommar. Då har vi oxå en häst att sköta,eller Nahalie har hahaa. Jag är så grymt sugen att starta något eget har bara inte kommit på vad/VAR/när (Y) men viljan är stark,starkare än någonsin. Igår fick jag besked från läkarna, efter alla testar, elektroner mm jag fick gå igenom för att se om dom skulle dra mitt körkort,pga min hjärnblödning mm. var skit nervös att öppna brevet, men öppna det & där stod det att JAG FÅR BEHÅLLA KÖRKORTET. Jag klara alla testerna, men fick lite andra besked så jag måste försöka tänka mer på min inre stress & hjärta. Men hur gör man det igentligen ?? Någon som har några förslag. På stress & vad jag kan starta. Jag har många ideer & grymt många intressen. Erfarenhet har jag nog så det ska räcka till, det är från Ordförande i speedwayklubb, dans/teater/musik skola, inte klar utbil som mjölkare mm Travtränare/Ägare. Jobbat i travstall.horsemanship. Jobbat på Tibnor i Köping,Konditor,som florist, dagis, Viking Line kryssning. Barternder, servitris, dagis, hund/katt vård. Djuraffär,verkstad (ville bli bilmekaniker)Skönhets salong(sminkning+hy+vaxning+ naglar) inte klar utbild Hårfrisör. Piercar..  Oj det finns en hel rad upptckte jag nu. har säkert missat något.Men när jag sitter själv & läser detta känner jag mig typ 150 bast :D fast jag har alltid älskat att prova på saker några år sen, hoppa på någe nytt. Det är väl en bra erfarenhet?! Vad vet jag. Det bästa av allt är Absolut Travlivet, horsemanship,Speedway Bartender dans/musik skolan. Där var jag med längst & jobba,tror det beror på att jag älskar att jobba med människor.. Industri var mindre kul fast alla vännerna var grymt roliga, fast det är nog alla man har jobbat ihop med förutom en person.Nämner inga namn! Ja nu fick jag ännu mer att fundera över. men kom gärna med förslag, skulle kunna hjälpa mig på traven hahahaa. Puss & Hej. Ha en trav lig dag :D Peace   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan.
Mitt namn är Jeanette, är ensamstående mamma till 5 barn. Vi har 5st katter & ett marsvin, ridning står på schemat oxå :) I min blogg får ni läsa om min & barnens vardag & vad som händer runt omkring ex; från tvättstugan till speedwaybanan, från

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards