jeanettemoback

Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

Till dig min älskade vän !

Av Jeanette Moback - 5 maj 2012 12:14

du är det bästa som skett

du ger mig den vardag jag vill ha & det liv jag vill ha

du har lagat det som har varit trasigt i så många år= mitt hjärta

-jag älskar dig för den du är,det finns inget bättre,min älskade vän

men våra vägar har aldrig fått den chansen & kommer dock aldrig få

men jag är lycklig att du funnit den du älskar,den ditt hjärta binner för

det gör mig lycklig & glad

då kan jag finna ro att söka efter den som älskar mig

jag kommer alltid ha en plats för dig i mitt hjärta

-men vet att vi är vänner

du betyder så mycket för mig & du gör alla lyckliga

hoppas att du tänker på DIG & gör DIG lycklig oxå

skulle vilja följa dig land & rike runt

men nu är du dock inte singel längre & det ger mer glädje än kärlek

-finaste du är allt, glöm bara inte bort mig

min fina underbaraste stjärna som tindrar som smaragder för evigt i mitt hjärta & på himlen....


finns den eviga kärleken eller är det bara kär! Lek! det är frågan.  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Moback - 23 maj 2012 08:16

Har varit några hysteriska dagar nu, helt plötsligt står min dotter utan stallplats pga familjeförhållande i stallet. & nu har vi skrivit kontrakt & skickat iväg.Precis allt är klart skönt,trodde (VI) nej på fredag kommer Nathalies lyckodag(skulle bl...

Av Jeanette Moback - 16 maj 2012 09:08


Det stora samtalsämnet här hemma just nu är Speedway & Hästar. ilken blandning alltså. Ja Charlies cykel är klar för körning fick vi besked om igår av hans mekaniker :D så det vart illvrål från Charlie så klart, ut 6 köra(tar det positivt) fast som m...

Av Jeanette Moback - 15 maj 2012 14:21

Felicia rider på lilla Penny & Jossan går med ;)   Felicia får lite hjälp av storasyster NathalieFelicia tyckte det var jätte kul ;) Fast Penny var lite liten men sååå söt :)    Jossan börjar ta slut på stakars Penny ;)     Nu vill inte Penny ...

Av Jeanette Moback - 14 maj 2012 10:00

Ja som mamma & höra dom orden från sin 7åriga son, gör ont i kroppen. Det är dock inget värre som hänt än att han var & träna speedway på sin speedwayskola & oturligt nog så fick han gashäng (cykeln bara rusar)men han var iskall ändå & försöka dra ut...

Av Jeanette Moback - 11 maj 2012 14:23

Känns så gött att människor vågar komma ut med det & jag är så jädrans stolt över alla mina vänner som står på sig.  Jag kan säga att det finns inget bättre att ha en Bögbästa kompis.Vi kan kolla kläder ihop,olika hudvårdsprodukter,sitta & snacka o...

Presentation


Hejsan.
Mitt namn är Jeanette, är ensamstående mamma till 5 barn. Vi har 5st katter & ett marsvin, ridning står på schemat oxå :) I min blogg får ni läsa om min & barnens vardag & vad som händer runt omkring ex; från tvättstugan till speedwaybanan, från

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards