jeanettemoback

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Jeanette Moback - 7 maj 2012 00:01

Belle & Kjelle på akuten.

Tur så var det inte så allvarligt
   
Min lilla Lena F
   
Här är vi & hämtar hästar ;)

 Så här fin ska man se ut 
 

Så fina dom är <3
 
                       
Här är vi hos svärmor Farmor Helga, så go & stark kvinna får man nog leta efter <3
                           
Här sitter ligan & äter frulle söndag morgon;) Felicia,Meliza,Charlie & Denize. Vilka barn <3<3<3<3

 Vart ett dåligt kort, men hade ingen kamera med mig;) Vinst till Smederna som mötte Nässjö ;)
 
Avsluta kvällen med hmm ja jag vet.Big Brother :D & jag vart så nöjd hejja Camilla & Amandus.camilla är grym :P

  Ja det var lite kort, orka inte skriva under alla korten. Men nog bara jag som är intresserad av dom hahaha, men helgen har varit otrolig. Kärlek till alla. Peace & Love 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan.
Mitt namn är Jeanette, är ensamstående mamma till 5 barn. Vi har 5st katter & ett marsvin, ridning står på schemat oxå :) I min blogg får ni läsa om min & barnens vardag & vad som händer runt omkring ex; från tvättstugan till speedwaybanan, från

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards