jeanettemoback

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Jeanette Moback - 5 maj 2012 12:14

du är det bästa som skett

du ger mig den vardag jag vill ha & det liv jag vill ha

du har lagat det som har varit trasigt i så många år= mitt hjärta

-jag älskar dig för den du är,det finns inget bättre,min älskade vän

men våra vägar har aldrig fått den chansen & kommer dock aldrig få

men jag är lycklig att du funnit den du älskar,den ditt hjärta binner för

det gör mig lycklig & glad

då kan jag finna ro att söka efter den som älskar mig

jag kommer alltid ha en plats för dig i mitt hjärta

-men vet att vi är vänner

du betyder så mycket för mig & du gör alla lyckliga

hoppas att du tänker på DIG & gör DIG lycklig oxå

skulle vilja följa dig land & rike runt

men nu är du dock inte singel längre & det ger mer glädje än kärlek

-finaste du är allt, glöm bara inte bort mig

min fina underbaraste stjärna som tindrar som smaragder för evigt i mitt hjärta & på himlen....


finns den eviga kärleken eller är det bara kär! Lek! det är frågan.  


Av Jeanette Moback - 5 maj 2012 02:03

 hade kontakt med svärsonen ca 2 timmar efter lilla Belle fick gallstensattack på festen så vart ambulansfärd upp. & smärtstillande för henne.Inte lite promille i kroppen heller, ska dra henne i öra i möra. Dom ska få sig en väckning som dom sent kommer glömma eller aldrig kommer glömma rättare sagt. livet är hårt ibland, men det fick jag oxo lära mig när jag var 12 år, men Belle är dock 21 snart. & Kjelle 34 år. men ska köra Kjelle till Smedgaraget i morgon förmiddag, så det ska bli ett RENT nöje att väcka dom mohahahaa. Att dom inte lär sig att hantera alkoholen, helt otroligt tur att Belle inte dricker mer än 1 gång om året :) Nä nu blir det lite pieling i ansiktet borsta nötterna,sätta upp håret & lägga huvet på mina 6 underbara kuddar fast det blir att krama några :) I min stora mjuka underbara säng <3 Hoppas alla har haft en givande dag/kväll & natt. Peace & Love...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan.
Mitt namn är Jeanette, är ensamstående mamma till 5 barn. Vi har 5st katter & ett marsvin, ridning står på schemat oxå :) I min blogg får ni läsa om min & barnens vardag & vad som händer runt omkring ex; från tvättstugan till speedwaybanan, från

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards